Pluggkväll

2012-02-09 - 20:14:27
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag har jag haft en typisk pluggkväll. Då man sitter framför datorn i sin förvuxna sparkdräkt, lyssnar på musik och faktiskt pluggar. Känns bra när man äntligen gör någon nytta. Även fast det bara är lite. En annan sak som känna sjukt bra är att jag nästan inte ligger efter i någonting i skolan längre! Har kommit ikapp som tusan. Förut låg jag efter i nästan alla ämnen. Nu är det bara ett. Men har en känsla av att det snart kommer ändras. Meeen, inte gör det så mycket. Jag tar den tid jag behöver och som tur var har jag väldigt förstående lärare. Så några extra guldstjärnor till dom också.

Ursäkta om jag inte uppdaterar särskilt ofta. Det är bara det att jag inte har något att skriva. Så mycket händer det i mitt liv...


Sådär ja. Så inlägger inte ser så...tråkigt ut. Fråga mig inte vad det är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback