6/2-12

2012-02-06 - 18:09:25
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag har varit en helt vanlig dag. Inget speciellt har hänt faktiskt. Så jag ska väl inte tråka ut er med att berätta vad jag gjort.

Kvällen kommer iallafall spenderas med läxböcker efter en fet promenad nu när det inte ens är kallt längre. Så kan tyvärr inte skylla på det längre. Ska bara vänta på att musiksaken ska laddas klart. Vet inte ens vad det är. Är det en mp3? mp4? Whatever, den fungerar bra till att träna med och det är det jag har den till.


Mina älskade löparskor som jag snart måste byta ut,
eftersom dom börjar bli lite väl utslitna. Jag som gått
ut dom så att dom sitter perfekt på foten. Aja, life's a
bitch sometimes.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback