Vagabond

2011-05-23 - 19:28:49
Allmänt / 0 Kommentarer
Nu var jag in på Vagabonds hemsida, efter att Elin tipsade mig. Och jag hittade ett par skitsnygga skor. I samma modell som dom jag har nu, men i annat mönster. Inte lika snyggt som på dom nuvarande, men dom duger. Synd bara att dom inte finns att köpa i butik. Man måste tyvärr beställa. Vilket blir 450 plus frakt. Inte så dyrt tänker ni, men jo det är det faktiskt. För ett par skor som bara håller en sommar är det det. Som man dessutom inte kan testa innan men köper dom.



Här har ni dom, är dom inte underbara så säg!? Fan, vad jag vill ha dom. Om det är någon där ute som vill göra mig riktigt glad så finns dom på vagabond.com. Snällaaaaa...?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback