Väderuppdatering 7

2011-05-25 - 21:32:17
Allmänt / 2 Kommentarer
Nu börjar öppningen närma sig. Känner mig allmänt peppad. Hoppas bara att mötet idag hjälper, så att det åtminstone blir 15 för att komma in.

Idag har jag förövrigt träffat Marta och Erik. Dom är två gamla skidkompisar, var hur roligt som helst att träffa dom igen. Eftersom det var så himla länge sen sist! Efteråt gick jag på träning. För en gångs skull var det riktigt roligt! Jag orkade engagera mig! De ni, det är ett stort steg.




Gjorde en ny variant idag. Ser fortfarande ut att bli regn. Synd bara att jag är så söt så jag inte kan vara ute i regn, för då smälter jag. haha!
Kommentarer
Postat av: Lina

Oj shit, dem var det längesen man träffade!! Hur var det med dem då? :)

2011-05-26 - 01:19:04
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Ge mig naturblogg, ge mig naturblogg!!! :o

2011-05-27 - 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback