Väderuppdatering 4

2011-05-22 - 16:43:13
Allmänt / 1 Kommentarer


Jahapp, det ser verkligen ut att bli regn på lördag. Tycker dom kan byta plats på lördag och söndag! Men ska man se det positiva i det ser det ju inte ut att bli kallt. 19 grader är ju ganska varmt ändå..?

Bara för att jag varit så dålig på att uppdatera, typ igår. Så kan jag berätta nu att jag var och spelade fotboll igår, i Ås. Det blev 1-1. Fast vi skulle vinnit om det inte vore för ett jävla skitmål från deras sida! Nu ska jag åke på middag hos min farmor. Ha det bra så hörs vi!
Kommentarer
Postat av: Lina

Gått och blivit dålig förlorare Anna? ;) <3

2011-05-22 - 18:43:51
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback