Väderuppdatering 2

2011-05-20 - 14:58:44
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag är det fredag. Fasiken vad veckorna går fort! Tiden bara flyger iväg och snart är det skolavslutning. Som jag längtar. Det enda som jag är orolig över är sommarjobb. Jag har ju sökt men har fortfarande inte fått svar från någon. Men förhoppningsvis är dom bara lite sega på att skicka ut det, eftersom jag läst förut att alla som sökt via kommunen skulle få sommarjobb. Katching! Känns bra att veta! Fast vädret inför öppningen har ändras, blev väldigt ledsen när jag upptäckte att jag tittat på fel dag. Tittade nämligen på söndag och inte lördag. Men skulle tro att det hinner ändras fler gånger innan vi är framme. Brukar vara så. Nu ska jag titta på film och plugga. Möjligtvis packa lite till imorgon, då vi ska på bortmatch. Längtar verkligen inte, för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback