Väderuppdatering 1

2011-05-19 - 14:09:00
Allmänt / 1 Kommentarer
Nu ska jag uppdatera varje dag med väder fram till nästa lördag. För då är det öppningen på ön och jag är så himla taggad! Få vara med grymma tjejer och bra väder, skulle inte kunna bli bättre känner jag! Så för att ha något att blogga om ska jag blogga om väder. Bara så ni vet haha.



Än så länge ser det bra ut. Fast vi alla vet ju att det kan ändras väldigt snabbt. Och bara för att visa hur pepp jag just nu var jag tvungen att skriva det också. Ååååååh säger jag bara!!!
Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! Nej, jag ska börja till hösten. Kläderna har några olika elever skapat. Kram

2011-05-19 - 21:17:17
URL: http://tildajaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback