Pluggdags

2011-05-10 - 13:03:21
Allmänt / 1 Kommentarer

Nu ska jag plugga, får se om det kommer in några nya inlägg idag eller om jag sparar några till imorgon. Så jag inte skriver slut på alla mina idéer idag. Men jag kan ju göra en lista åt er, så jag får lite medlidande. För man missar en hel del när man är borta från skolan, även fast det bara var tre dagar.

  • Matte, för jag har prov på fredag.
  • Natur, svara på en massa frågor.
  • Idrott, svara på en massa frågor där med.
  • Samhälle, svara på några frågor.
  • Svenska, göra en romanredovisning och skriva av det jag missat på renässansen.
  • Spanska, jobba ikapp och läsa en text.

Hoppas det var allt, annars blir det lite jobbit. Men det är bäst jag sätter igång nu så jag hinner med allt jag måste göra. Även fast det lätt blir att man fastnar här framför datorn. Därför ska jag sätta ett datorförbud nu i typ två timmar, då jag bara får plugga! Hejdå, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SV: Så smal är jag inte, jag kan mina kameravinklar Anna :'(

2011-05-10 - 21:11:23
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback