Nationella!

2011-05-16 - 21:00:19
Allmänt / 0 Kommentarer
Imorgon har vi som sagt nationella i matte B. Och jag känner på mig att det kommer gå riktigt dåligt faktiskt. Med tanke på hur bra det har gått på proven vi gjort innan. *host host*. Men min käre bror kom iallafall hit med dricka som jag kan ha med mig imorgon. Eftersom vi ska sitta där väldigt länge! Kommer inte riktigt ihåg exakt hur länge det var men länge var det iallafall. Jag är så avundsjuk på alla dom som ska göra nationella i matte a på onsdag. Jag vill också göra a kursens prov! Känns som det är såå mycket lättare! Men lycka till alla som ska göra det imorgon. Och lycka till till alla dom som ska göra det på onsdag!


Inte precis den jag ville ha men det får duga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback