Nationella prov i engelska

2011-05-10 - 12:39:00
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag har vi gjort hördelen och lyssningsdelen. Gick inte direkt bra, för jag har aldrig riktigt varit bra på engelska överhuvudtaget. Men jag gjorde så gott jag kunde och får hoppas på att det räcker. Är fortfarande sjuk så jag får skylla på det.

Förra veckan gjorde vi skrivdelen. Och jag tror aldrig att jag gjort så dåligt ifrån mig någonsin! Fast det berodde väl mest på att jag var som mest sjuk då också. Satt i en halvtimma innan jag kunde börja krysta fram något på papperet. Efter en lite stund kände jag hur varm jag blev, jag hade alltså feber igen. Men förhoppningsvis klarar jag ett g. Det skulle jag till och med vara nöjd med, så det är illa! Men nu är det ju typ klart! Bara taldelen kvar så är jag klar med ntionella i engelska. Det är så obeskrivligt skönt ska ni veta!

Ps. Ledsen för dålig uppdatering, har helt enkelt inte haft någon lust att blogga bara. Ds.


och så här glad känner jag mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback