Lite elakt tycker jag

2011-05-30 - 14:25:55
Allmänt / 0 Kommentarer


Nu har jag slutat för dagen. Eller vi började väl aldrig riktigt heller. Vi fick sitta och titta på fotboll idag istället. Enda riktigt "lektionen" vi hade idag var mentortid. Så himla värdelöst, jag kunde lika gärna varit hemma hela dagen. Och nu som ni kanske ser sitter jag och spelar spel. Egentligen var det ett sånt sär reklamspel, men det var roligt. Enda tills dom blev otrevliga. Fast jag ska inte sitta här länge till, har nämligen ganska mycket läxor kvar att göra. Ni vet det där allra sista man måste göra innan man får sluta. Så hejdå på er, hörs senare. När jag inser att jag inte alls kommer kunna plugga...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback