Heute

2011-05-24 - 16:23:29
Allmänt / 1 Kommentarer
Idag hade jag ju sovmorgon till fem över tolv. Men smart som man är fastnar man framför Cougar town och håller på att komma försent ändå. Är det inte typiskt när man har sovmorgon och kan ta det lugnt. Händer mig ofta.

Nu har jag iallafall kommit hem efter tre timmar på skolan. Och jag fick reda på idag att det inte blir något disco på lördag. Hej sabbade planer. Så för att kunna göra något på Sveg i helgen måste man vara 18! Fan, för det här. Hur hade dom egentligen tänkt sig det här?! Sjukt tycker jag, och så klagar dom på att vi ungdomar inte har något att göra här på Sveg. Men konstigt då, man måste ju vara 18 för att kunna komma in på typ allting! Men men, vi ska köra ändå. Fast det kommer inte ens bli hälften så roligt skulle jag tro. Men vi får se vad kvällen har att bjuda på. Förhoppningsvis blir allt bra ändå! Jag får helt enkelt satsa på skolavslutningen istället. Och om det är 18 då också vet jag inte riktigt om jag kommer bo kvar nästa år. Hahahaha, skämt åsido. Alltså att det kommer vara 18. Ifall någon fattar?



Så här viktig har jag sett ut idag. Med min nya kavaj från hm. Hittade den på rean, fatta vilket klipp! Jag som aldrig brukar passa i kavajer, bara för att dom är för korta över axlarna. Men så hittade jag en kavaj, den bara hängde där och den passade otroligt nog. 200 kronor och den är nu min!!! Göttarns!
Kommentarer
Postat av: Lina

I like it! :D

Är det illa om jag tycker att det är lite komiskt att de har 18års gräns på storön eller..? hehe

Och TACK förresten :)

2011-05-24 - 18:30:06
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback