Hårretande

2011-05-11 - 21:46:07
Allmänt / 2 Kommentarer

haha, jag är för rolig jag. alltså angåene rubriken, ifall ingen fattade det. för nu ska jag skriva om en sak jag än idag ångrar djupt! jag klippte av mig håret.


här har ni mitt hår innan jag klippte mig. väldigt slitet men ack så långt.


sen en dag fick jag för mig att klippa av det (se den gröna linjen). så kort blev det om inte kortare. fast en bra sak med det var ju att jag blev av med alla kluvna hårtoppar. men det jag inte visste då var att jag senare i livet skulle ångra mig. även fast jag var nöjd då. för det var jag, jag ville ha en stor förändring och det fick jag verkligen!


den dagen jag insåg att jag ångrade mig hade det gott och väl räckt med att bara ta en sån bit (se blåa linjen). men nej, vem skulle veta att jag skulle ångra mig..? jo, kanske hon som klippte mig. varför kunde inte hon bara sagt åt mig att inte ta allt då? hon kunde väl berättat att jag antagligen skulle ångra mig. men hon bara gjorde som jag sa utan att säga något. klipp klipp, och mitt hår blev kort!


men som ni kanske ser är jag på god väg att gro nytt långt hår fast i en annan färg. en färg som jag nu ångrar att jag färgade! hur kunde jag veta att det röda pignentet i färgen skulle sitta stenhårt? jo, det kunde mamma berättat för mig när hon färgade! men nej, hon bara gjorde som jag ville. men men, jag blev ju nöjd då med och det har jag varit i ungefär tre år nu. men det är dags för att ändra igen. att det ska vara så svårt det där med hår!




här har vi då före och efter. och som ni säkert alla vet såg man inte direkt snygg ut på alla bilder när man var yngre. därav det svarta. eller vi kan säga att det var för att man ska fokusera på håret!

men nu har ni iallafall lite av min lilla hårhistoria.

Kommentarer
Postat av: E

tänk att man ALLTID ångrar vad man gör med sitt hår! så är det banne mig jämnt haha. jag har en liknande historia med mitt hår som du har. Ung och dum var man!

2011-05-11 - 23:14:15
URL: http://elkis.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag gillar ju din röda färg! :)



Jag ångrar också att jag färgade mitt hår lite dock.. tänk vad skönt och slippa titta på den där jävla utväxten i spegeln varje morgon.. ;) <3

2011-05-14 - 12:32:43
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback