Det var en gång...

2011-05-10 - 21:02:39
Allmänt / 1 Kommentarer
Ja, det var en gång en flicka. Hon var vigare än hon är idag.



Satt och kollade igenom gamla bilder. Hittade en bild från när jag hade ofärgat hår och var vig. Idag om jag skulle testa skulle dom nog fått kör mig med ambulans till akuten efteråt... Fan säger jag bara, jag vill kunna göra liknande igen! Men tiderna förändras och man blir gammal och stel. Nä, men i sommar då ska jag stretcha varenda dag. Säger jag nu och när det väl kommer till kritan blir det inte av överhuvudtaget.
Kommentarer
Postat av: Marlene

DET DÄR KAN JAG! Och så kan jag gå ner i spagat också, men det var en annan femma ;)

2011-05-13 - 16:58:28
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback