Dagens önskeoutfit

2011-05-29 - 20:19:16
Allmänt / 0 Kommentarer
Nu har jag suttit och skrapat ihop en liten önskeoutfit från hm. Ibland önskar jag att jag var rik och smal. Men smal kan jag faktiskt ändra på. Så från och med imorgon till skolavslutningen ska jag inte äta godis eller andra sötsaker. Eftersom jag känner mig snyggare och smalare när jag äter nyttigare och tränar. Så nu har jag två veckor på mig att göra det. För jag vill att min avslutningsklänning ska sitta skitsnyggt och jag vill kunna vara stolt över min kropp igen. Det kommer i vågor. Ena dagen kan jag vara jättenöjd medan dagen efter vill jag bara gömma mig i något stor plagg. Och eftersom jag vet vad som behövs för att jag ska kunna känna mig nöjd ska jag nu göra det. Dessutom behöver jag inte skämmas över min kropp, jag är ju inte fetast i världen och det är det jag går på! Och om jag bara kan få upp självkänslan igen så ska ni se att jag snart kommer må toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback