Annas naturblogg

2011-05-29 - 19:40:28
Allmänt / 1 Kommentarer
Nu ska jag ge er lite av mina naturupplevelser. I torsdags när vi var ute och plockade skräp längs vägarna hittade jag och Elin två döda fåglar. Och när vi kom hem till mig såg vi en stor räv. Det var så jävla coolt! Den var till och med inne på våran gård! Nice.

 X2


Och det coola är att räven såg ut ungefär så där också!

Och för er som undrar plockar jag skräp för att få in pengar till Svegs ik. Jag gör det faktiskt inte för att det är kul, vi tjänar bra på det! Fast det är ganska kul ändå, om man går med någon man kan prata med.
Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen! Shit vad jag har längtat! Bästa inlägget ever! :D



Jaha... jag som trodde du plockade skräp för skojs skull :(

2011-05-30 - 17:28:15
URL: http://aktivbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback