Virus

2011-03-13 - 21:10:51
Allmänt / 1 Kommentarer

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera idag, jag vet. Men det beror på att vi har fått virus på vår dator. Jag tror nästan det är mitt fel dessutom. Pappa verkar en aning irriterad iallafall. Han har nämligen suttit och försökt fixa den hela kvällen utan framsteg. Ska jag vara ärligt tror jag att det är Kissies blogg som gett mig virus. Så jag varnar er för att gå in där. Hennes blogg är inte tillräckligt bra... Haha!

Men nu ska jag gå och plugga matte och sen ska jag packa idrottskläderna. Eller jag kan göra en lite to-do-lista så ni vet vad jag håller på med.

  • Duscha
  • Packa idrottskläder
  • Ta fram kläder för imorgon
  • Plugga matte
  • Läsa i min bok

Sen tror jag inte det var något mer. Nu vet ni vad jag kommer ägna resten av kvällen åt. Som tur är har jag sovmorgon imorgon, så jag kan vara uppe lite längre än vanligt. Skönt!

Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Usch läskigt med virus.. :/



SV: Okej, trevligt.

Min helg har varit toppen! :)

2011-03-13 - 23:30:40
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback