Vill ha. Måste ha!

2011-03-25 - 16:09:38
Allmänt / 1 Kommentarer
Just nu känner jag ett extremt behov av att köpa ett par svarta pumps. Har velat haft det hur länge som helst. Och nu har jag hittat ett par hyfsat billiga. Synd bara att jag inte kan pröva dom innan jag köper dom. För det kostar ju att skicka tillbaka dom också. Dessutom får man inte tillbaka frakten heller. Så jag tror det skulle gå på typ 150 kronor bara för att testa dom. Men ändå, tänk om dom sitter hur bra som helst då?! Då är det ju värt det. Men innan jag tar studenten ska jag ha ett par svarta pumps. Just nu vill jag nog ha det mer än något annat. För det är så jävla snyggt!
     Snälla ge mig 600 kronor någon!!!



Kommentarer
Postat av: Yohanna

SV: Bilder finns uppe nu på paketets innehåll ;)



Jo men gör du en till blogg på den knappen så kan du inte sabba upp den riktiga bloggen :P

2011-03-25 - 18:44:13
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback