Var tog lovet vägen?

2011-03-12 - 15:20:55
Allmänt / 0 Kommentarer

Det här lovet har gått alldeles för fort! Känns som jag inte hunnit gjort någonting. Fast sen när jag tänker på vad jag gjort har jag faktiskt hunnit med en del. Ganska nöjd ändå. Får göra det jag inte hunnit med det här lovet på påsklovet! Jag längtar!!!

I förrgår var det precis tre månader kvar tills jag gått ut ettan. Tiden har gått alldeles för fort. Visst, det är väl skönt att ha det gjort. Men om tvåan och trean kommer gå lika fort kommer jag få panik. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Känns skönt att ha två år kvar att fundera. Men det känns ändå som dom bara kommer flyga iväg. Undra vad det kommer bli av med mig egentligen. Jag har ju ingenting jag vill syssla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback