Taggad till tusen!

2011-03-24 - 15:51:03
Allmänt / 1 Kommentarer
Sitter just nu och tittar på sommarkläder och lyssnar på peppande musik. Så nu är jag taggad till tusen för sommar. Synd bara att jag inte har råd att köpa alla kläder jag vill ha. Jag känner nämligen att jag vill ändra min klädstil lite. Lite mindre svart och lite mer mönster och färg. Känns lite vågat men jag tror nog jag klarar det.

Här har ni iallafall lite av allt det snygga jag hittade. Som jag väldigt gärna vill ha! Mest av allt skulle jag vilja ha en sån där stor typ stråhatt. Fast i vitt. Som Ellie på Cougar town hade en gång. Tråkigt nog har jag så jävla stort huvud. Annars hade jag redan haft en. Eftersom jag hittade precis en sån jag ville ha förut när jag var i Stockholm och hälsade på.



Ni kan få lite stämningsmusik också.
Kommentarer
Postat av: Yohanna

Åh så mycket fint! :)



SV: Hehe, berättar när jag fått sakerna ;)



Jo men första sidan du kommer till när du loggar in på din blogg så står det "hem" och sedan kan du välja översikt lr nytt inlägg där, men uppe i högra hörnet finns det en grön ruta där det står "skapa en ny blogg", om du klickar där kan du göra en till blogg, under samma adress typ :P



2011-03-24 - 19:46:52
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback