Shopping

2011-03-07 - 23:48:41
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag var jag och Lina i Täby centrum. Vi köpte nya solglasögon! Snyggga va!? Nu kommer jag att se skitcool ut i sommar! Precis som kändisarna. Förutom att dom antagligen har äkta, vilket inte jag har. Men jag ska göra det bästa av situationen och ha på mig klänningar och klackskor till. Sen ser jag ju nästan känd ut... Med betoning på nästan. Jag köpte även en ögonfransböjarsak. Jag är nöjd med mina köp. Synd bara att jag inte hade råd med några klänningar som jag hittade på hm, annars hade jag LUNGT köpt dom också! Fan, varför är inte jag rik?! Dom var helt ärligt huuuuur snygga som helst, och satt faktiskt ganska bra på mig dessutom... Fan...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback