Root beer

2011-03-03 - 17:56:19
Allmänt / 1 Kommentarer
Idag smakade jag Root beer för första gången. Mest bara för att Lina sa att dom på film brukar på dricka det när dom inte får dricka alkohol. Så jag trodde det skulle vara väldigt gott. Men nej! Blä! Det var ju hur äckligt som helst. Kommer aldrig i livet köpa det igen. Inget jag rekomenderar överhuvudtaget.

I övrigt har jag gått i skola idag. Jag och Camilla gick och köpte marshmallows efter skolan för vi ska baka imorgon! När vi handlat klart gick jag till Urtjänst och träffade Lina. Vi gick sedan till Ica och satt där i cafeterian i ungefär två timmar och pratade och spelade spel på hennes mobil. Och jag kan ju meddela att jag var riktigt grym på allt!


USCH!
Kommentarer
Postat av: Lina

Du ägde verkligen på ALLT Anna, helt sjukt! :D

(förutom när du bara saboterade för mig..)

2011-03-03 - 21:13:56
URL: http://linahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback