Nobody knows what she's holding back

2011-03-01 - 19:44:35
Allmänt / 1 Kommentarer

Idag gjorde jag andra delen av det nationella provet i matte. Gick väl ganska bra. Känns som jag kommer bli överraskad när jag får tillbaka det. Antingen bra eller dåligt. Efter skolan gjorde jag engelskaprovet. Fy fan vad svårt säger jag bara! Jag tror inte ens jag svarade på hälften av frågorna. Som tur är får jag komplettera på torsdag. Annars hade jag nog inte klarat det. I övrigt blir det nog en ganska slapp kväll. Ska titta på tv och plugga engelska och spanska. Och ja, att ha bara två saker att plugga till är slappt när man går samhälle. Gud vad jag önskar att jag valt någon annan linje...


Bara för att jag hade lite tråkigt på toan... Höhö...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker du kan byta till media och flytta hit till mig. Sitta vid datorn hela dagarna och i stort sett aldrig behöva plugga. Underbart ;)<3

2011-03-02 - 09:42:06
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback