Nagellack

2011-03-12 - 14:32:24
Allmänt / 1 Kommentarer

Igår ägnade jag i stort sett halva dagen till att måla mina naglar. För jag hade först på baslack sen två lager färg och efter det ett lager topplack. Och det blev inte ens jättebra! Men nu jävlar måste det sitta längre än en dag! Men ja, jag hittade iallafall en rolig sak som jag känner att jag behöver, eftersom det tar så lång tid för nagellacket att torka. Jag behöver en plastapa som blåser på naglarna:


Man lägger bara fingret på plattan sen blåser apan ens naglar torra. Hur kul som helst ju!!!

Här hittar du den: http://www.coolstuff.se/Blasapa_Nageltorkare?gclid=CJKjvsCOyacCFRWazAodkAYaEA ifall du skulle få för dig att köpa en till mig...
Kommentarer
Postat av: Yohanna

Haha en sådan där apa vill jag oxå ha! Ibland tar det en halv evighet innan nagellacket har torkat! :/



SV: Tack visst var det fint :) Jo man kan ju tycka det, men jag har då inte hittat något än..



Får kolla in det där testet då :P

2011-03-12 - 15:33:37
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback