Matte B

2011-03-28 - 16:55:30
Allmänt / 2 Kommentarer
Idag gjorde vi vårat första prov i matte b. Jag tror jag skrev mitt första g prov i matte. Det gick hur dåligt som helst och det känns som jag inte svarade på någonting! Är väldigt deprimerad just nu bara på grund av det. Jag som trodde det skulle gå lätt som en plätt, för det brukar ju vara så att man tror att det ska vara svårare än det är. Men idag var det helt tvärt om. Det var mycket svårare än jag trodde. Kan bero på att jag inte fattade så mycket av det här kapitlet, men ändå. Jag vill inte ha vg i matte b. Jag vill ha mvg. Men jag antar att man inte kan få allt här i livet. För när jag var "klar" med provet såg jag verkligen hur mitt mvg flög iväg. Jag hann inte ens klart. Men sånt är livet. Jag får helt enkelt se till att göra bättre ifrån mig på nationella. Och om det inte går bra där heller. So what? Jag kommer ju knappast dö över ett (enligt mig) dåligt betyg i matte. Jag är bra ändå. Jag känner att jag behöver ego-boosta mig själv nu! JAG ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kommer klara dig fint ändå i livet, ska du se! ;) Ibland skiter det sig - that´s life! :P Försökte ge dig lite av min oerhört stora mängd EGO-BOOST idag, men du dissa mig bara... :( Tänk på det nästa gång - den kan göra underverk! ;)

2011-03-28 - 21:55:17
Postat av: Anna

Svar till Camilla: Jag var helt enkelt för deppad :( Det var svårt att ta sig igenom det... Men nu jävlar blickar vi framåt! :D <3

2011-03-29 - 16:17:29
URL: http://annaunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback