Kung!

2011-03-19 - 17:23:05
Allmänt / 1 Kommentarer
Ledsen att jag ljög i förrgår och sa att jag skulle uppdatera igår. Men jag var för upptagen för att uppdatera. Eller jag hade väl hunnit om jag inte hade suttit och pressat Cougar town hela eftermiddagen.

Fast på kvällen var jag faktiskt med Camilla, Elin och Simone. Vi åt chips och tittade på film. Kommisarie Späck och Sommaren med Göran. Två skitroliga filmer med tre skitroliga vänner. Kan verkligen inte bli bättre! Filmerna var över mina förväntningar. Speciellt Kommisarie Späck. Haha!



Kommentarer
Postat av: Therese

Alltid jobbigt att bli tvingad till att äta eller göra något man inte vill.



Minns hur det var när jag också hatade fisk :P

Men nu nästan älskar jag det på något vänster sätt :P

2011-03-20 - 15:27:22
URL: http://misstessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback