DATORN ÄR FIXAD!

2011-03-14 - 21:22:37
Allmänt / 3 Kommentarer
Nu är datorn fixad igen. Visst, en dator kan gå segt men det finns ju gränser. Jag fattar inte vad som hänt. Den går helt plötsligt jättesegt! Men jag överlever. Jag är ju van med att saker och ting går sakta. Typ min mobil...

Idag har jag varit och klippt mig. Har dock ingen bild än, så ni får helt enkelt vänta. Är inte någon störra skillnad från förut förutom att det mest slitna är borta och att luggen är kortare.

Det var så himla segt när jag skulle betala. Jag visste att jag har ungefär 300 kronor på kortet. Så när jag står där i kassan säger hon: det blir 310 kronor. Efter en lite stund får jag fram att jag bara har 300 på kortet. Så jag behöver bara betala 300 då. Så jag sätter i kortet men neeej. Det fungerar inte. Så jag får springa iväg till automaten för att ta ut pengarna för jag vet att mitt kort kan krångla. Men tro på fan, jag hade bara 298,82 kronor. Det saknades alltså en krona och 18 öre. Är man förvånad eller?! Men som tur var hade jag en hundring i plånboken så jag kunde ta ut 200 och betala. Man kände sig inte alls dum... Nej nej...


Så här såg det iallafall ut innan jag klippte det... En aning slitet bara...
Kommentarer
Postat av: Mischa

Av: Åh tack! :D Va fin blogg du har! :D

2011-03-14 - 22:10:51
URL: http://miischas.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Haha jobbigt det där, man skulle kunna ta ut mynt i automaterna oxå ;P

2011-03-15 - 12:52:06
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Mischa

Sv: Ja det är jag :)

2011-03-15 - 17:04:08
URL: http://miischas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback