Bilder á la Rebecca ♥

2011-03-22 - 19:55:31
Allmänt / 1 Kommentarer
Idag fick jag bilderna på mig från när jag och Rebecca var ute och fotade. Det är verkligen inget fel med bilderna, dom är sjukt snygga och snyggt gjorda. Men tjejen på dom. Är hon verkligen inte snyggare? Får väl göra ett nytt försök någon gång ifall hon har lust..? Snälla söta rara, Rebecca? Kan bjuda på en av bilderna iallafall som jag tyckte blev ganska fin.



Bilden är tagen av Rebecca. Henne hittar ni här: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Och hade jag vetat hur man gjorde hade jag gjort så man kunde trycka på hennes namn, men nu vet jag inte hur man gör så ni får nöja er med att se hela länken.
Kommentarer
Postat av: Yohanna

Det var väl en fin bild? :)



SV: hehe näe, om man väntar sej mer än bara söta hundar i 1,5 timmar ska man nog se något annat :P



Inte då, något jag lärt mej den hårda vägen är att man skaffar en testblogg som man fixar allting i, så sabbar man inte den riktiga bloggen :P

2011-03-23 - 10:26:57
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback