SOMMAR!

2011-06-09 - 15:23:54
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag är dagen innan skolavslutningen. Är så sjukt taggad så det finns inte! För det ska vara skitbra väder, jag har fint folk att umgås med, jag har snygga kläder och jag mår allmänt bra! Kan det bli bättre eller?! Och jag har pratat med min svenskalärare och hon sa att min sista inlämning var riktigt bra så jag har antagligen fixat mitt mvg i svenska! GÖTT! Fast en sak som var mindre bra var att jag gjorde illa foten igår när vi spelade match, jag tror till och med jag svimmade. Eftersom jag inte fick byta efter jag gjorde illa mig, så till slut gjorde det så ont så jag inte fick någon luFt och jag blev helt yr. Men nu känns det bättre, värker lite men det är inget som stör. Och nu kan jag gå med foten rakt fram också, bara jag inte vickar den inåt eller utåt... Fast var spelar det egentligen för roll när jag mår bra annars?!



GLÄDJE PÅ HÖG NIVÅ NU!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback