Shoppingdag med pappa

2011-06-01 - 21:04:25
Allmänt / 0 Kommentarer

Som ni kanske vet uppdaterade jag ingenting igår. Det beror på att jag åkte till Säter och hälsade på min pappa som jobbar där. Jag klarade av att byta tåg två gånger. Gud vad vuxen jag känner mig! Jag trodde verkligen jag skulle bli kvar i Mora men nope, jag klarade mig fint!

När jag kom fram åkte jag och pappa på seightseeing genom Säter. Jag fick se sjukhuset, det var enormt! Tydligen har det varit ett mentalsjukhus där tidigare. Coolt! Jag fick även veta att Säter är Sveriges minsta stad, och enligt mig en av de mysigaste också! Helt klart. Efter sightseeingen åkte vi till pappas lägenhet och fikade och tittade på House. Och idag var vi till Kupolen och shoppade. Eller nu ljög jag, jag shoppade heter det. Jag köpte en hatt (som passar!!!), ett par örhängen, två par lösögonfransar, en väst (som jag velat ha länge nu, och nu var det halva reapriset, så jag tänkte wtf jag köper den) och ett linne som jag nu har tappat bort. Måste ha tappat det inne i Kupolen eller nå. För med hem var det då inte. Något jag sörjer just nu. Det var hur somrigt som helst ju. Jag som planerade vad som skulle vara snyggt till osv. Men jag tror pappa skulle svänga in där någon dag i veckan och köpa ett nytt. Om inte annat beställer jag väl ett. För jag vill verkligen ha ett! Tvåhundra kostade det dessutom, jag brukar ju aldrig lägga så "mycket" pengar på linnen! FML!



Här har ni min najsiga och fräna hatt.



Och här har ni en bild på hur mitt linne såg ut. Faaaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback