Fotbollsdag

2011-06-06 - 19:11:47
Allmänt / 0 Kommentarer
Idag klev jag upp kvart över tio för att vara på ip till kvar i elva. Jag skulle nämligen spela match. Inte med damlaget den här gången, utan med flicklaget födda 96. Det var hur varmt som helst och jag orkade knappt andas, så jobbigt var det! Brände mig i ansiktet gjorde jag också. Men vi vann i alla fall! OCH JAG GJORDE MÅL! Vi vann med 3-2 mot rätan. Och Rätan är det bästa laget i den serien, och hade inte förlorat en enda match förrän idag vill säga. Dessutom har inte Sveg vinnit någon match tidigare, men nu när dom lånade in tre damlagsspelare vann dom mot bästa laget. Kung som fan!

Efter matchen gick jag, Elin, Simone och Camilla till ip igen för att titta på när Svegs A lag spelade mot Hogdal. Trodde verkligen matchen skulle vara mycket mer spännande! Men Hogdal vann iaf med 2-0.

Nu ska jag titta lite mer på Cougar town innan jag tar tag i läxläsningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback