Björnfesten

2011-07-06 - 21:17:18
Allmänt / 1 Kommentarer

Är just hemkommen efter en springrunda. Känns så jävla bra att jag har kommit in i en period där jag känner hur skönt det är att vara ute och träna! Just nu känner jag bara: fan vad jag ska bli smal och vältränad nu! Hoppas känslan håller i sig.

Ja, angående rubriken. På fredag smäller det! Björnfesten som jag har sett fram emot så himla länge är äntligen här. Kommer säkert bli skitbra även fast det inte alltid känns som så. Gud vad jag känner att det här inlägget blev värdelöst. Jag som har så himla mycket att säga. Men nu när jag väl sitter här så har jag inget att skriva. Mer än att mitt liv är riktigt bra just nu. Jag är lycklig och mår bara så där allmänt bra.

Dessutom slutade jag jobbet idag. Tre veckor på dagis är nu avklarat! Bara att vänta på pengarna nu...


Kan väl dela med mig av vädret inför helgen. Ser ganska lovande ut faktiskt!

Kommentarer
Postat av: stina

lever du än?

2011-08-11 - 21:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback