Vad skulle Anna välja?

2011-02-10 - 17:41:49
Allmänt / 2 Kommentarer
Ibland kanske ni sitter där hemma och tänker på svåra val. Så tänker ni: vad skulle Anna välja? Så kanske ni inte vet... Och så blir det bara jobbigt. Men nu tänker jag hjälpa er lite genom att göra en lista med saker jag skulle välja!

Det feta är det jag skulle valt, så ni inte missförstår mig!

Mörk chokad | Ljus chokad | vit chokad
Höst | Sommar | Vinter | Vår
Platt hår | Lockigt hår
Ris | Potatis | Pasta
Sony Ericsson
| Nokia
Frysa | Svettas
Cougar town | Vänner
Hund | Katt
Mobil
| Dator
Regn | Snö
Slalom | Fotboll
Sommar OS | Vinter OS

En del saker var för svåra att välja mellan...

Kommentarer
Postat av: Saga Hagelin

SV: kul att du gillar den!

2011-02-10 - 18:19:33
URL: http://sagelin.blogg.se/
Postat av: Essey

Snygg blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3

2011-02-10 - 18:22:45
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback