Sen kväll ikväll

2011-02-25 - 22:44:34
Allmänt / 1 Kommentarer

Jag känner mig duktig som lyckats hålla mig vaken så här länge. Och inte för att jag sov på soffan efter att jag kommit hem från skolan eller så... Inte alls. Men nu är det dags för mig att gå till sängs. Fast jag vet inte om jag ska sova, för jag måste tyvärr läsa i min svenskabok. Vi hade nämligen en inlämningsuppgift på svenskan, då man skulle skriva en romananalys. Den skulle varit inlämnad för typ en månad sen och jag har fortfarande inte läst ut boken. Jag tror inte ens jag läst halva om jag ska vara ärlig. Jag kommer inte våga skicka in den när jag väl är klar, för det känns som hon har värsta höga förväntningarna nu bara för att jag har tagit så lång tid på mig. Men förhoppningsvis förstår hon att jag bara är seg och skjuter upp allting tills det är för sent... Hoppas, hoppas, hoppas!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: oj tack så mkt <3

2011-02-26 - 09:28:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback