Pluggning på hög nivå

2011-02-26 - 18:52:53
Allmänt / 1 Kommentarer
Idag stack jag iväg till Camilla för att jobba lite på vår redovisning till engelskan. Vi satt oavbrutet i tre timmar och bara jobbade. Hon skrev om manuset och jag gjorde en powerpoint. Tiden bara flög iväg! Så nu är vi väl i stort sett klar med det, jag ska bara komma på en avslutning så är det klart sen. Tycker vi var väldigt duktiga med tanke på hur det brukar sluta när vi ska vara seriösa. Haha! Underbara människa! ♥

Nu har jag ätit middag, det blev kött och ungsstekta rotfrukter. Alltid lika gott! Sen ikväll ska jag och familjen titta på The notebook. Hoppas på att den ska vara lika bra som första gången jag såg den. Och till filmen ska vi äta kladdkaka med vit choklad i. Mums! Jag känner att jag älskar helger, för då kan man äta vad man vill, när man vill och hur mycket man vill. Jag känner att jag låter som värsta svullot...


Höhö...
Kommentarer
Postat av: elinjennifher.

Noah i filmen är föööör snygg ibland :(

2011-02-26 - 19:10:22
URL: http://elinjennnifher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback