Nu har jag kommit hem från ungdomstinget

2011-02-16 - 20:23:02
Allmänt / 1 Kommentarer

Bilden är tagen av the master photagrapher Elin!

Nu har jag just kommit hem från ungdomstinget. Innan jag kom dit hade jag inte särskilt höga förväntningar. Eftersom jag knappt visste vad det var. Men nu när jag varit där önskade jag nästan att det hade varit en dag till. För fy fan vad kul det var. Så himla värt det! Man missde skolan, hade hur kul som helst och man lärde sig saker. Smaka på den ni! Dessutom var det väldigt intressant, mycket intressantare än jag trott. Så det är verkligen något jag rekomendarar!
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja jag måste ju säga hur grymt det var av mig att få med så många lampor i bilden ;)

Men gud ja, vi måste övertala Sören!!

2011-02-16 - 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback