Min helg

2011-02-22 - 18:27:46
Allmänt / 0 Kommentarer
Bara för att jag typ inte uppdaterat någonting den här helgen så kan jag ju berättat vad jag gjort:


På fredageftermiddag åkte jag buss och tåg till Sundsvall.
Upptäckte efter en halvtimme att jag tydligen satt på den tysta avdelningen där
men inte fick ha telefonen på... Woupsi!



På lördag satt jag ju som sagt barnvakt till världens sötaste. Vi lekte och hade roligt.
Vi gick även på promenad i det fina vädret. Det var dock väldigt kallt så båda två
fick röda kinder. Men det gjorde inte oss något!

Söndag har jag inga bilder från. Men då kom iallafall mamma och hjälptemig att passa
Jeremy. Vi åkte in till stan och hämtade Stina från jobbet senare på dagen. När
vi ändå var där köpte jag en ny mascara för det var rea. Visar bild någon annan
dag. För jag hade tyvärr ingen på telefonen. Och måndagen spenderade jag
på soffan tills jag fick ont i ryggen, efter det la jag mig i sängen. Så kul hade jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback