Min dag så här långt

2011-02-06 - 16:51:21
Allmänt / 0 Kommentarer



Äntligen! Nu vet jag varför det inte gick att få dit bilden. Fick nästan psykiskt problem alltså. Som tur var kunde jag fråga någon som är liite mer teknisk än mig. Så tack Rebecca!
Men iallafall, idag har jag tränat, fotboll som det förhoppningsvis syns på bilden..? Eller inte, men jag gjorde så gott jag kunde. Och ja, det är jag på bilden. Vilket kanske inte heller syns, men man ser det på håret tycker jag!
Ikväll ska jag väl göra idrottsfrågorna om jag hittar dem. Annars blir det väldigt jobbigt att plugga. IKVÄLL ÄR DET SOLSIDAN! Som jag har längtat!!!


Det går inte att inte älska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback