Lina

2011-02-28 - 18:37:16
Allmänt / 2 Kommentarer
Idag träffade jag Lina en stund efter att jag slutat. Har verkligen saknat henne! Men vi gick iallafall till Karl Hedin för Lina skulle göra en kopia på sin nyckel. Sen gick vi till Helena för jag skulle beställa klipptid. Ska klippa mig torsdag efter lovet. Kanske blev lite sent men jag tänkte att har jag väntat så här länge kan jag lika gärna vänta längre. Efter att jag beställt tid gick vi till Statiol och satt där på en bänk och pratade. Till slut gick vi in och köpte glass. Visst, det kanske var soligt och fint men det var då inte tillräckligt varmt för glass!




Kommentarer
Postat av: Lina

Charmig bild, underifrån, man ser ju alltid tjockare ut underifrån. Trevligt ;)

Jo det var det, om vi hade köpt glass innan solen gick ner ;)

Har saknat dig också! :) <3

2011-02-28 - 19:31:49
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag pluggar informationsdesign/textdesign på högskolan :) Hur mår du idag då? :)



Kramar Sannalitens.blogg.se



Förresten, jag har en tävling på min blogg nu där man kan vinna 1000 kronor på H&M, kanske är något för dig? :)

2011-03-01 - 15:59:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback