KALLT!

2011-02-24 - 14:40:46
Allmänt / 0 Kommentarer

Ser ni hur det blåser..?

När jag var påväg hem idag efter skolan var det skitkallt! Trodde det var minst -20. Men när jag kom hem och tittade på termometern var det bara -10. Något besviken jag blev! Men jag tror det berodde på att det blåste som bara den. Jaja, kallt var det iallafall.

Och idag hade vi nationellt prov i matte. Det gick väl ganska okej. Skulle nog gått bättre om vi fick lite mer tid. Hann nämligen inte riktigt med allt. Fick panik när jag tittade på klockan och det bara var en kvart kvar och jag hade nästan två av de jobbigare uppgifterna kvar! Men g måste jag ju fått, annars blir jag riktigt riktigt ledsen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback