Skridskor

2011-02-14 - 16:45:25
Allmänt / 2 Kommentarer


Idag hade vi skridskor på idrotten. Och något jag ägde sönder alla! Eller inte, jag hör nog till dom lite sämre faktiskt. Men jag kom iallafall i tid. Jag försov mig nämligen imorse, vaknade halv tio när vi började tio i tio. Fick slänga på mig kläder och kasta i ombytet i en väska och springa till skolan. Var väldigt varm när jag kom fram, helt klart den perfekta uppvärmningen! Men roligt var det!

Nu ska jag packa mina kläder inför imorgon! Hörs senare.
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha din vurpa, såå klockren!! :D

2011-02-14 - 19:04:24
Postat av: Anna

Svar till Elin... Hahahahahahaha! Bara för att jag verkligen gick in för det :(

2011-02-14 - 20:47:13
URL: http://annaunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback