Igår

2011-02-06 - 15:51:52
Allmänt / 2 Kommentarer


Dessa människor gjorde helt klart min dag igår! Plus Rebecca då...

Min dag igår var riktigt rolig! Dagen började med att jag klev upp, städade lite och sen kom mina kompisar som skulle äta lunch här. Amerikanska pannkakor med choklad i och jordgubbssylt till, kan det bli bättre..? Nä, precis! Efter hur mycket prat som helst gick jag, Rebecca och Marren till Knuten och åt pizza. När vi ätit klart gick jag och Rebecca och köpte Kexchoklad med blåbärs smak. Till slut landade vi hemma hos Rebecca där vi tittade på Bröllposfotografen!
Så min dag kan sammanfattas med ett ord: UNDERBAR!

"Mitt liv är så underbart" - Ur filmen på marren kamera. Bästa ever!

Kommentarer
Postat av: ELIN!

Haha ÄNTLIGEN: :D <3

2011-02-06 - 15:56:13
Postat av: Rebecca

Men bort med bilden!!!!! Helt ärligt.

2011-02-06 - 16:34:56
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback