Förlåt!

2011-02-22 - 18:12:19
Allmänt / 0 Kommentarer
Jag är ledsen för att jag varit riktigt dålig på att uppdatera de senate dagarna! Jag har nämligen haft magsjuka. Så jag har knappt tagit mig upp ur sängen. Men nu är jag iallafall hemma och mår lite bättre. Blev sjuk i söndagskväll och den natten var fanimej den jobbigaste natten i hela mitt liv. Jag tänker inte ens dela med mig av den. Sen igår sov jag nästan hela dagen. Det var ju meningen att vi skulle åkt hem igår men jag orkade inte kliva upp så vi åkte hem idag istället. Imorgon får vi se hur länge jag blir kvar i skolan. Går antagligen hem efter jag gjort samhällsprovet. Tror inte min kropp kommer orka hela dagen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback