Döda mig!

2011-02-23 - 17:24:45
Allmänt / 0 Kommentarer
Jahapp, här sitter jag och skriver inlägg som inte ens kommer fram!

Men jag ska berätta om min onsdag. Imorse klev jag upp och gick till
skolan. Gick på första lektionen, för vi hade nämligen prov. Provet
gick faktiskt helt okej. Men jag blir antagligen besviken när jag får
tillbaka det. Så blir det alltid, tråkigt nog. Efter provet gick jag hem
och la mig på soffan och sov i ungefär två timmar, så nu känner jag
mig som en ny människa. Eller iallafall nästan. För så fort jag äter
känns det som om någon drar i mina tarmar så det gör jätteont! Har
desutom helt tappat lusten att äta... Men men, jag antar att det går
över!



Det är tur att Jeremy är hemma så jag har en anledning till att titta på barnprogram.
Höhö, det är bara för bra alltså!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback