Dagens citat

2011-02-25 - 17:09:09
Allmänt / 1 Kommentarer

- Jag tänker dränka dig som du dränkte dockan.

Sades av Camilla idag när vi badade. Efter att jag höll på att dränka livräddningsdockan, eller jag kanske dränkte den. Den var ju way för tung för mig. Jag höll på att följa med den ner när den sjönk ju. Dessan var till och med tvungen att ta tag i mig och dra mig till kanten för jag inte orkade. Men sen fick jag fart på det hela, fast det kanske inte gick så fort. MEN JAG KLARADE DET!

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHAHAHA!!!! Anna + dockan = sååååå inte sant! Guud, ni håll ju på att gå under efter 2 meter! :S :P



och jaa - mitt hot var väldigt skrämmande! ;)

2011-02-25 - 19:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback