Brunett..?

2011-02-09 - 19:04:12
Allmänt / 0 Kommentarer


Jag har länge funderat på att färga mitt hår brut. Skulle vilja ha i samma färg som bilden ovan visar. Men skulle tro att det skulle slita väldigt mycket på mitt hår. Och om jag nu skulle färga så ljust är det ju inte ens säkert att jag blir nöjd. Då skulle det ju kännas såå jävla ovärt! Får se, kanske blir brunt men kanske inte så där ljust. Tror jag ska klippa mig och färga håret innan sommaren iallafall. Skulle vara roligt att förnya sig lite. Har ju liksom haft rött i ungefär två och ett halvt år. Skulle tro att många känner igen mig pga mitt hår, så det känns som ingen skulle veta vem jag var om jag färgade.


Men jag skulle nog sakna det röda också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback