Bad

2011-02-24 - 15:53:03
Allmänt / 0 Kommentarer
Efter skolan idag fick jag reda på att vi tydligen har bad på idrotten imorgon. Jag vill inte!!! Alltså det är inte själva badet som är jobbigt. Det jobbiga är att jag måste raka benen. Då kanske ni tycker att jag är fånig men det spelar ingen roll. Så länge jag bryr mig så tänker jag göra det, även fast ingen annan bryr sig. Så imorgon blir det en riktigt tidig morgon. Vi börjae nämligen tjugo över åtta. Och jag som tyckte att fredagar var tidiga nog. Men jag överlever nog... Ni lär ju märka imorgon eftermiddag ifall jag gjorde det eller inte.



Något som är bra med att jag har haft magsjuka är att nu är jag redo på beach 2011 och bad imorgon...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback