Svenska-teckenspråk

2011-04-19 - 21:44:57
Allmänt / 0 Kommentarer
JAG ÄR FORTFARANDE VAKEN! Jag är själv ganska överreskad. Men jag satte igång med svenskan. Vilket var att skriva en argumentation. För jag kom på vad jag ville skriva om! Det blev: gör det lättare att välja teckenspråk i skolan. Jag har verkligen haft problem med att komma på vad jag ska skriva om, inget har känts rätt. Men när jag kom på detta gick det snabbt. Tog bara ungefär en timma. Och här har jag suttit flera lektioner och försökt krysta fram något bra. Men nu är jag klar!!! Så obeskrivligt skönt!

Och jag fick inte alls inspiration från gårdagens avsnitt av CSI... Höhö!



Eftersom jag skrev om just detta har jag nästan lärt mig hela alfabetet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback